Servis realizujeme v komplexním rozsahu v rámci sítí LAN, WAN, VPN
- administrace serverů Linux, Windows, …
- propojování sítí pomocí internetu, VPN, přímo, ISDN, ADSL, Wireless…
- systémová zabezpečení – Security management – politiky, firewall…
- správu e-mail aplikací
- automatický update instalovaného software – zejména antivirové programy, SW záplaty, ovladače…
- hot-line
- servis a správa kritických prvků – servery, e-mail
- servis a správa pracovních stanic a periferií (NBD – Next Busines Day)
- first-line servis pro veškerý hardware
- pevné hodiny konzultací / administrace na místě, vedení dokumentace LAN
- správa IT systémů v různých organizačních podmínkách
- dodávky výpočetní techniky včetně mobilních kanceláří a telefonů GSM
- instalace nového software a hardware na místě
- plný záruční i pozáruční servis na námi dodaná zařízení, zajištění servisu ostatních zařízení
Další související služby
- koordinace a plán rozvoje firemních sítí
- dodávky hardware a software pro zákazníkovu síť
- zapůjčení IT vybavení včetně kritických prvků
- podle požadavků klienta nepřetržitě po sedm dní v týdnu
- servis kritických prvků servery, e-mail, atd. – v Brně do 60 min. od nahlášení poruchy
- ostatní servis je podle požadavků zákazníka poskytován od 4 do 48 hodin